Jumaat, 20 Julai 2012

Ina awek aku

cerita bermula sewaktu aku sedang membeli peralatan dapar yg mak aku suruh beli.so aku pun pergi la ke pasaraya tersebut.korang tau la kalau nak beli kat kedai runcit nanti ade setengah diorang suka kapak duit.so nak jimat duit punya pasal jalan jauh sikit pun tak per.

sedang aku mencari peralatan yg mak aku suruh beli tu tetiba awek ni datang.dia tanya aku "bang nak beli apa. bole saya carikan" amboihhh....lunaknya suara dia. fuhh kalau la jadi awek aku memang aku bantai cukup cukup ngan body dia tak kurang macam siti nurhaliza.gebu lak tu.kata ku dalam hati.."err..saya nak beli kicap kipas udang...err kat belah mana yek??" "ooo..kicap yg tu dah habis.."..aku perati muka dia..iskhhh memang tangkap lentok betul la budak nih...meleleh aku dibuatnyer"."kicap cap lain tak nak ker bang?"tersentak aku dengan lamunanku tadi.."err nak..!! nakk!!"entah nape aku terus nak beli kicap yg bukan kegemaran ku dan ibuku tu pun aku tak tau...aku rasa awek ni pakai pukau kot sampai aku terus nak tukar beli kicap lain..kekadang aku bole bayangkan mata aku dah jadi macam mesin jack pot..siap keluar tanda love kat dedua bijik mata aku tu..."nih kicap cap unta .nak ker??"tanya awek tu."emm bole gak"jawab ku sopan.

aku cuba lupakan tentang kicap tu "err..selama ni saya tak pernah nampak awak kat sini pun.awak tinggal kat mana??"tanya ku pada awek tersebut."ooo..saya baru berkerja kat sini bang"lepastu awek tu terus cerita panjang lebar kat aku camna dia bole keja kat situ dan kat mana dia tinggal.aku sempat mintak no fon dia.kata ku ,aku nak berkenalan ngan dia so dia pun bagi la.macam dia minat ngan aku lak aku rasa.

sampai jer kat rumah aku terus kana sound ngan mak aku pasal beli kicap cap unta."padan ngan muka aku.tu la nak menggatal sangat.malam tu aku terus call awek tu.nama dia ina.aku tanya macam macam kat dia malam tu dia pun layan sembang aku.hampir setiap hari aku call dia .aku rasa macam dah jatuh cinta lak ngan dia.kekadang dia lak call aku.satu hari tu aku ajak dia keluar. dia pun setuju.aku pun rasa happy semacam laa.

time dating ngan dia tu borin gak pasal tak tau ape nak sembang ngan dia.last sekali aku cuba beranikan diri aku.aku tanya dia dah ade biofren ker tidak.dia kata dia belum ada yg punya.lagi sekali aku rasa happy.aku terus masuk jarum la."amacam kalau saya amik ina sebagai awek saya??"aku try perayat dia."dia tersenyum saja ngan mukanya yg merah padam tu.aku dah rasa yg dia suka ngan aku la tu.aku terus pegang tangan dia.dia pun genggam tangan aku.best nyerr...aku berkata dalam lubuk hatiku.

aku cuba kiss kat pipi dia yg gebu tu."i luv u yangg!!"aku berkata padanya serentak.dia tersenyum simpul.aku try jenguk keadaan sekeliling mana tau kot kot ada orang.kali ni memang lepas la kalau nak buat apa pun pasal orang takde kat tempat tu.memandangkan kesempatan tu aku terus tolehkan muka ina bertentangan ngan muka aku.aku terus kiss katr lips dia.dia mulanya tak membalas tetapi setelah sekian lama aku tak lepaskan kiss aku tu dia terus membuka mulutnya.aku mula rasa air liur dia masuk dalam mulut ku.begitu juga dia.kami berdakapan dan berciuman dikala orang tengah tak ada tu dan bermain main lidah sesama sendiri.

aku meneruskan cinta ku itu dengan menjilat bahagian leher ina.ina mengerang keseronokan.aku terus kasi luv bite kat tengkuk dia.aku sempat tengok mata ina yg kuyu kuyu stim tu.dari leher lidah dan mulut ku terus kebahagian dada pulak.tapi tersekat pasal ada baju dia.aku pun tanpa melengahkan masa terus aku tiarapkan ina ke atas rumput kering yg ada kat situ.aku terus bukak kancing baju dia memula dia menolak tangan aku tapi tolakannya hanya sekadar mahu dengan tak mahu jer.aku tak kira bila time setan dah mula rasuk aku ni.habis baju dia aku bukan yg tinggal seluar dia ngan bra dia saja.aku terus menjilat serata badan ina.dia mengerang lagi.."arrghhh"kedengaran erangan lembut dari ina.aku terus membuka coli dia.toinnnn!!!tersembul dua buah gunung yg padat dengan susu tu...pejalnya tak terkata.aku terus hisap tetek ina bagaikan budak yg baru lahir kelaparan susu ibunya sambil aku gigit 2 manja puting tetek dia.dia mengerang lagi. "banggg! sedapnyaaaa..." hanya itu yg kudengari tapi tak berapa jelas bunyinya.

aku terus bukak jeans yg dia pakai yg tinggal hanya panty dia jer.aku tengok panty dia dah basah kuyup.macam dalam mesin basuh.aku terus menjilat pehanya yg gebu tu dari peha ke betis dan balik semula hingga ke panty dia yg belum ku tanggal.aku pun tanpa melengah kan masa terus tanggalkan kesemua pakaian ku dan terlanjang bulat kat situ.aku terus terkam ina dan bukak panty dia dengan menggigit panty dia yg basah tu...ntah berapa kali ina dah klimaks tak tau la.selepas kubukak panty dia ,dia terus menutup pukinya dengan tangan .aku terus menepis tangannya yg cuba mengatup puki dia tu.aku terus bukakkan kangkangnya dan mengadapkan mukaku ke arah puki dia tu..aku terus jilat bagaikan kucing yg dahaga.ina terus merengak tapi kali ni deras sikit dari yg tadi.mungkin dia tak biasa agaknya.

setelah aku puas semua tu aku terus menyuruh ina menghisap kote ku.tapi ina tak mahu.ahhh..susah jugak nak kontrol budak nih."please yangg!!!i need it!!"kata ku.tapi ina tetap tak nak.ahhh. sudahhh!! aku pun tak tau nak buat apa lagi kalau ina tan nak kulum pun tak per aku bantai jer puki dia.aku pun terpikir mungkin dia rasa sedikit loya kot.

aku terus menetak batangku yg berukurang 6 inchi tu ke atas puki ina."banggg!! tak nak bang...tak nakk!! pleasee!!"ina merayu pada ku agar aku tak masukkan koteku kedalam puki dia.aku tak kira lantas aku rodokkan kote ku kedalam puki ina."bangggggg!!!!!arghhhhhh!!!sakitnyaaaaaaaaa!!!!ina tak tahan ni banggg!!!"ina kelihatan sedikit sakit maybe dara dia baru nak pecah.aku terus mendalam kan lagi koteku kedalam puki ina lepastu terus keluar darah dara ina.aku rendamkan beberapa saat koteku didalam puki ina.lepastu aku hayun kan perlahan demi perlahan "arghhhhh!!!!sedap banggggg!!"ina mendengus kesedapan.aku rasa best yg amat pasal dan aku tengok muka ina dah mula rasa nikmat dengan kemasukkan koteku itu..aku terus mendayung.dari perlahan ke laju."laju lagi bangg...laju lagiii!!kata ina.aku terus mendayung lebih laju lagi.kira top speed dah ni.dalam adegan tolak tarik tu aku sempat berkuluman mulut ngan ina beberapa kali yg munkin.puki ina pun sekian lama makin banjir.bagai lautan cinta ku dengan dia yg telah kami seberangi bersama."i'm cummmmmmmingggg bangg!!"baru aku tau yg ina dah klimaks kali yg terakhir dan aku pun rasa nak klimaks gak...bagai nak pecah kepala kote aku menahan air mani ku dari terpancut.aku dayung laju lagi dan laju sementara ina pulak dah makin menjadi jadi erangan dia..

hampir setengah jam aku dengan ina bertarung. last sekali aku rasa dah tak tahan dah...memang adat la kan sesuatu yg bermula tu pasti akan berakhir.aku terus pancutkan air mani ku kedalam puki ina .ina pun terkulai selapas terkena tembakan air mani yg yg masih panas tu..aku pun terkulai jugak.memang nasib kitorang pasal tempat yg ku pilih tu langsung tak ada orang.sunyi lak tu.

lantas lepas tu aku terus kenakan pakaian dan ina pun begitu jugak.semantara tu aku tolong ina sapukan rumput kering yg lekat kat tengah belakang dia."bang."ina panggil aku."ade pae yang?" "nanti kita buat lagi yekk...sori la..yg tadi ina tak berapa pandai lagi"jawab ina.aku terus tak sangka yg ina akan kata begitu padaku.

dua tiga hari lepas tu aku melakukan dengan ina lagi.tapi kitorang lakukan kat tempat tempat yg ade katil pulak seperti kat rumah aku bila tima mak aku takde dan kat rumah kuaters ina jugak time member dia tak ada.dia pun rajin ponteng kerja bila aku datang untuk merasa puki dia lagi.. memang dia dah rasa best ler tu.

ok la takat ini dulu aku cerita kat korang nanti aku akan ceritakan pulak camna aku bole melakukan sex dengan member sekerja ina pulak.

anda juga meminati:>

  • aku dan dia
  • ~nasya dalam kereta~
  • ~puan liah~
  • Tiada ulasan: