Jumaat, 20 Julai 2012

~nasya dalam kereta~

Nama aku nasya..aku ada seorang pakwe..nama dia zamir,aku dah 3 tahun setengah..berhubungan dengan dia,
(berkasih-kasihan lerr..takkan korang tak paham kot..)sepanjang 3 tahun ..kami
hanya buat yang ringan-ringan sahaja,,,
tidak langsung terfikir nak buat
lebih dari itu..takat cium mulut,hisap-
menghisap tu..perkara biasa..bila kami berjumpa,pada satu hari,kami keluar makan...dah 3 hari kami tak keluar bersama,rindu??tuhan sahaja yang tahu,,,so..lepas makan,,,
zamir bawa aku..pusing kl...kitaorang pergi klcc.,pastu..pusing dan pusing....

masa tu..tak silap aku..pukul 9 malam..lepas pusing klcc..kitaorang rasa nak balik..memandangkan..besok zamir kerja..on the way balik ke Ampang,
perkara terkutuk ni berlaku...mula2,aku tahu dia segan dengan aku..untuk memulakan peranan..tapi,,bila aku tengok dia drive..serta-merta breast aku.terasa tegang,dan cipap aku,
,berair,,kuat seks betul...aku pun tak tahu kenapa..sebelum..aku keluar dengan dia..dah memang aku merancang.,,,hendak merasa..bagaimana rasa orang buat seks...so..aku teruskan godaan..jari-jari aku..mengusap2 pelan-pelan paha zamir..mula2 dia macam terkejut...,

'mir,i love u,,,,

'aku cakap kat dia..tangan aku..dah mula
zip seluor dia,
'sha,kenapa ni??'

dia terus memberhentikan kereta....

'mir.sha..nak....plz'

nak apa??

buat2 tak paham pulak..balak aku sekor ni..

aku pun..apa lagi bertindak ganas...aku..pegang dia punya kote...keras..dan tegang..

'mir,sha isap yer??'

dia mengangguk...sedap laa tu..

aku hisap kote dia...macam isap ais-krim..lepas tu.aku dengar dia mengeluh,,
uh,,ah,,uh ahhh...sha...lagi sha..lagi..sedap...'

'sedap mir???mir...buatkan untuk sha..'

lalu..dia bukak kemeja aku...dan jilat tetek aku....tangannya mula menular masuk kedalam seluar kecik aku...dan mengorek2..lubang pantat aku....lubang aku terasa panas..kerana jari hantunya didalam..

'mir...tak nak
fuck sha ke??'

dia senyum...sha tak marah??

'apa saja mir,sha dah tak tahan,,plz mir..'

mir..mengesel2 kepala kote..dekat cipap aku..dannn....................aduh!!!!!...mir....pelan2 sikit mir..sha sakit...aku lihat,ada kesan darah tempat duduk aku,,

'sabar sha,'

mir,sedap mir,...sedappppppppppp'

kote dia berada
dalam cipap aku....upacara masuk keluar..masuk keluar berlaku..sakit???
nikmat mengatasi segalanya...lepas pancutkan luar dari cipap aku...

'mir..sha sayang mir,,,lain kali..boleh sha dapat lagi??'

dia hanya tersenyum...dan mengusap2 breast aku...sekali lagi..cipap ku..berair..dan kali kedua,ketiga.dan keempat...keluar masuk keluar masuk berlaku....

nikmat tak terhingga......keesokkan harinya..aku jalan mengangkang,kawan2 sepejabat aku tegur..diorang apa tahu...,

selepas daripada itu...aku dan mir..buat dan buat lagi...setakat ini..aku tak pernah megandung lagi....

Sekian saja,,,,satu jam lagi..mir
akan datang kerumah aku,,,dan kami akan buat lagi..kali ini..gaya yang berbeza

klik for nasya:>

Tiada ulasan: