Rabu, 8 Ogos 2012

Risya ModesTo

Macam biasa, malam minggu jer aku mesti melepak kat Modestos bagi melepaskan keboringan. Aku dengan seorg kawan, (nama dia ialah zul). Kami menuju ke Modestos menaiki kereta Honda Civic walaupon rumah sewa aku begitu dekat dengan tempat di tuju. Dan setelah sampai di persimpangan McDonald, aku pon park kereta aku bersebelahan dengan McDonald tersebut. Sebenarnya dari awal-awal lagi aku sudah bercadang untuk berjalan kaki ke Modestos supaya sambil jalan-jalan tu boleh la ayat awek yang ade.
Sedang kami berjalan menuju ke Modestos, ade la 2 Orang awek �pergh..lawa siottt�.nak kata macammana pon tatau la aku..body ngancam..tetek besar tersembul niple dia�dah la tuh..ketat lak baju diaorang�aku pon berkata dengan Zul '�nih sudah baik�boleh ayat'�aku yg sememangnya gatal sikit..(ala..gatal sikit je, bukannya gatal macam zul..dia lagi gatal) memulakan langkah pertama�aku berkata hai kepada gadis berdua tersebut sambil menghulurkan tangan untuk bersalam..fuhhh..diaorang kasik respon dengan berkata hai balik kepada ku..tapi diaorang tak sambut salam aku sebabnya diaorang kata mana leh pegang tangan laki.. nanti berdosa sambil gelak-gelak dan disitu jugalah aku tau yg diaorang nih melayu�(aku ingatkan urasian la tadi). Dan aku pon dengan malunyer mengcoverkan malu aku dengan berkataa �elehh..u berdua tuh pakai macam tu tak berdosa ke..hehehe��sambil aku melawak dengan diaorang.. yang budak zul tu pulak tersengih sengih menonton dari jauh..

ops iklan jadilah lelaki perkasa

Aku pon mulakan ayat aku..�jom kita pegi modestos dengan kitaorang�. �Ehh�kitaorang�.mana kawan u?�..i nampak u sorang aje�..kata si tinggi lampai ni pulak�lupa lak aku nak cerita nama diaorang kat korang�nama yang si tinggi lampai manis ayu nih ialah Nora dan yang body montok sorang lagi nih Risya�
Sambung balik cite tadi�aku pon panggil la Zul datang kat aku..(memalulak budak sekor nih..terajang sekalik baru tau�).yang zul ni aku tau la dia memang saja simpan kuku..dah tau sangat perangai dia�.
Sambil memperkenalkan awek dua orang tuh pada member aku nih , kita berjalan menuju ke modestos..sambil sambil tu aku pandang la ponggong si Risya nih..perghhh..memang mengancam wa cakap lu�.serta merta adik aku nih mengatal nak bangun tido�aku pon cover la sikit�.buat buat jatuh barang supaya tak la jelas sangat adik aku nih bangun tido..yang si zul nih cool aje..tak boleh nak kata la pasal dia nih memang pon kaki pompuan..
Setelah sampai ke Modestos aku pon order la fresh oren dan zul order coke..�awek dua orang ni pulak order coke je� dah duduk lama bersembang dengan awek ni..tahu la aku bahawa diaorang nih baru je grad dari universiti Malaya..amik bidang yang sama iaitu engeneering�tak pulak aku tanya engineering apa pasal aku dah stim sangat dah tengok chamber awek berdua nih�zul pulak ayat punya la power..kalah aku dibuatnya�.
Dan setelah lama bersembang aku pon bertanya kepada Risya��dah ade balak ke..�..dia kate takde�.�eleh..muka macam nih punya lawa pon takde balak ke..sah kencing aku nih�..aku berkata dalam hati ku..dan aku try la pulak tanya bende sensitif kat Risya (awal� aku dah target dia)��dah ade experience ke belum���dia jawab pulak �experience apa?��. Ala�experience ehemmm�la�kataku lagi..dan si zul ni pulak nyampuk��haah�dah ada experience ke..?�lupa lak nak tanya tadi..hehehe� sambil zul tergelak�.�ohhh.. experience tu ke�.ala..tu kadang� aje bila dah gian sangat�.�
Huihhhh�nih ade can ni kalau nak ajak beromen ni�.setan kak bahu aku dah menjalankan tugasnya�aku pon dengan selamba tanya��amacam kita try malam ni nak tak?�yang si Risya ni pulak galak jawab cepat cepat �.�kalau u punya besar boleh la�� nora pulak mengiyakan kata si risya nih�
Ni yang aku panas mendidih nih..heheh..aku kata pulak kat diaorang..�nanti habis u dua orang tak boleh bangun pagi nanti..hehe..�kataku sambil tergelak�.zul pulak kata�.�dengan aku lagi la �sampai rasa pedas tu tak hilang 2 hari�� hish budak nih ..�aku cakap kat zul pulak��nanti takut pulak diaorang nanti�..� Nora ngan risya gelak sakan�aku kata..�kalau u tak caya jom la kita pegi rumah i�..tengok kehebatan kami berdua..heheh��ok..kami ok aje�no problem lah mannn�
Untuk dipendekkan cerita, kami sampai di rumah yang aku sewa..yang terletak di lucky Garden�turun aje kereta aku tengok si zul dah siap mendukung nora tuh..risya pulak senyum aje kat aku�.(hehehe..ade peluang sesangat nih�.dan setelah kami masuk kedalam rumah aku suruh zul masuk bilik bawah..aku pulak masuk bilik atas�aku kata kat Risya..�tak main la 2 couple dalam satu bilik..�so aku dengan selamba naik ke atas mengekori Risya�masuk� je dalam bilik aku suruh Risya pegi mandi dulu..aku kasik dia tuala..pas tu dia terus bukak baju dia kat depan aku�.perghhhhh�dekat nak gugur telo aku tengok body dia putih melepak ..chamber dia tak boleh nak cerita la�korang bayangkan la sendiri�.dia tangal satu-satu pakaian yang ada kat badan dia termasuk la suar dalam ngan bra..aku cuba control sikit upaya tak la nampak bodoh sangat�
Risya dengan tiba-tiba peluk aku�,dan kasik satu kiss kat pipi aku�lagi la aku terkejut pasai dia nih gelojoh sangat�aku kata kan risya �mandi dulu..bawak bersabar..ye�heheh� risya pon dengan muka merajuk manja pegi la masuk dalam bilik air dan aku terdengar air mencurah-curah turun bermakna dia tengah mandi..aku pon dengan rancangan aku�bukak segala pakaian aku dan masuk ke dalam bilik air sambil bertelanjang bulat��ehhh�ape ni�� kata risya��sabar la�� katanya lagi�aku kata kat dia..�mana boleh tahan kalau ini macam..hehe�� dan terus memaut dia di pingang�risya yang dalam keadaan terkejut terus menyesuaikan diri dengan membalas pelukan aku�aku pulak dengan tak semena-mena terus aje kasik kiss kat risya�pas tu beralih pulak ke telinga dia�.
Air mencurah-curah turun ke tubuh kami sambil kami bersandiwara di bawah paip air hujan..(kata orang kampung aku�kampung lain tak pulak aku tau)�dan didalam bilik air itu lah aku memulakan langkah ku yang jitu menjilat seluruh tubuh Risya�dan Risya membalas dengan segala macam bunyi yang korang pernah dengar dalam vcd atau pon tape blue�(bayangkan sendiri)�bukan kepalang lagi aku�segala-galanya aku jilat termasuk lubang jubur dia�(tak kisah la geli ke tidak) �dan aku bercadang untuk tidak menjolok pantatnya ketika itu...... sekadar kasik stim dia stim abis je�.
Selepas kami mandi dan kami mengelap tubuh kami sambil bergelak ketawa, aku pon dukung risya ke atas katil�dan dia terjerit kecil kerana aku campak dia ke atas katil secara mengejut�kata dia gayat�heheh�aku pon dengan gelojoh peluk dia pas tu ramas chamber Risya sampai merah�aku gigit niple dia sampai dia menjerit-jerit kegelian�sambil tangan kananku memainkan peranan menjelajah ke lurah dendam dia..heheh..ku gosok perlahan lahan dan semakin lama semakin laju sehingga Risya mengeluarkan suaranya yang amat menyetim kan aku�..adik aku dah lama bangun dah..keras semacam aje�.masa tu aku dah tak ingat apa dahh..hajat aku cuma satu..iaitu untuk memberikan Risya kepuasan yang amat sehingga dia tidak akan melupakan aku �.
Aku gentel bijik kelentit dia sampai nak putus la aku agak�Risya pulak dah kuyu je aku tengok�berapa kali klimaks aku pon tak tahu pasal banyak kali dia klimaks�dan setelah aku berasa puas hati dengan keadaan risya aku pon memulakan strategi aku mengeluarkan meriam aku untuk menyerang musuh yang berada terang dihadapan muncungnya��aku gesel-geselkan kepala meriam aku dekat lembah beringin dia dan serentak dengan itu Risya bagaikan mendapat kuasa baru untuk bertempur dengan ku�. Terus sahaja dia mencapai meriam ku dah menariknya masuk kedalam lembahnya�aku tak dapat buat apa-apa pada masa tu kerana tindakannya yang begitu pantas��hebat betul awek sorang nih..�kataku dalam hati�Tetapi aku telah berjaya membuatkan risya keciwa kerana aku menahan tarikan dia�aku berkata��sabar risya..sabar���..aku pon sambung usapan meriam ku di lurah dendamnya untuk beberapa ketika bak mengasah pisau di batu asah�.aku lihat kepala meriam ku telah berkilat dek air nikmat Risya�..nak dengan pantas aku terus menyarungkan meriam ku sehingga ke hujungnya�.erghhhhhhhhhhhh�itu lah bunyi yang keluar dari mulut risya�.tak ku sangaka lembah nya sangat pendek sehingga kan tak habis meriam aku masuk dah sampai ke penghujungnya�maklumlah..badan Risya memang kecil pon berbanding Nora��dah aku memulakan pelayaran menuju kenikmatan dunia�.
Kecepek..kecepek bunyi badan ku bertembung dengan badan risya sehinggakan boleh didengar sehingga ke ruang tamu yang berada dibawah... agak aku�ini kerana aku melakukan seks ganas sehingga Risya menjerit-jerit macam orang kene rasuk�.dan aku pon apa lagi�melajukan lagi hayunanku biarpon terasa kemutan risya tidak berapa mengancam berbanding dengan awek lain�..aku hayun sekuat-kuat hati sehingga aku pon naik lenguh menghayun�dan tepat pada masa aku terasa hendak berhenti menghayun �aku pon terpancut dan Risya pon klimaks kali ke berapa tah..sakit pinggang aku di kepit dengan kakinya��.dan aku pon terbaringlah kat sebelah risya sambil risya terseyum kepuasan tapi dia tak bukak mata�heheh..tuh dah memang puas habis la tuhh�.dan aku teringat pulak si zul dekat bilik tingkat bawah�aku pon senyummm�

  • TASHA MANJA
  • Perisatiwa malam Pertama
  • INTAN SYAFINAZ
  • MIRA
  • SHIELLA

  • untuk kuatkan batang,besarkan batang klik

    Tiada ulasan: