Rabu, 11 Julai 2012

INTAN SYAFINAZ

Satelah membaca kisah kisah disini, tergerak hati saya untuk berkongsi sama pengalaman saya ini.
Saya telah mendirikan rumah tangga sejak 3 tahun yang lalu dan mendapat saorang anak.Saya dan suami saya bekerja disalah sebuah syarikat antarabangsa terbesar diKL.Suami saya memang suka melayari internet dan kebetulan dia saorang komputer programer.Didalam internet dia banyaklah terjumpa dan membaca kisah kisah anih olih orang orang barat, dan antaranya melihat isteri ditiduri olih lelaki lain.Suami saya ini sering memujuk agar saya melakukannya dengan orang lain kerana katanya dia ingin melihat bagaimana kesudahannya. Setiap waktu yang terluang, dia akan meminta saya lakukan,walaupun sekali.Dia kelihatan sudah begitu ingin sangat melihat.Setiap kali saya kata tidak, dia akan diam,tapi selepas itu, akan merayu lagi.

Satu hari kami anak beranak telah pergi keCerating, Pahang untuk bercuti.Pada malam kedua kami disana, suami saya sekali lagi mendesak agar saya setuju dengan permintaannya.Saya mulai rimas dengan desakkannya lantas saya kata setuju dan terserah pada dia untuk mengaturkannya.Tapi saya kata dengan syarat orang luar kerana saya khuatir mereka akan menceritakan hal anih ini. Suami saya kata tiada masaalah dan sungguh gembira.Cukup anih pada diri saya melihat saorang suami sungguh gembira untuk melihat isteri dengan orang lain.

Untuk memendekkan cerita,malam itu suami saya telah mengaturkan dengan salah saorang pelancung dari negara barat untuk bersama sama kami dalam bilik hotel kami.Pada pukul 10.00 malam, pintu bilik kami diketuk.Suami saya membuka pintu dan orang ini masuk.Bersalaman dengan suami saya dan saya.Namanya Jake dari Texas, berkulit hitam, tinggi dan besar dari suami dan saya sendiri.Peramah orangnya dan banyak bercerita.Kebetulan anak kami sudah tidur dikatil sebelah.Satelah minum dan bercerita, dia bangun dan menghampiri saya. Dipeluknya saya manakala suami saya pandang dengan senyum sahaja.Di ciumnya saya dan tangannya meraba raba seluruh tubuh saya.Inilah kali pertama bagi diri saya dengan lelaki lain kerana sabelum ini, cuma suami saya saja yang pegang saya, walaupun belum kawin lagi.Malam itu kali pertama saya disetubuhi olih lelaki lain dihadapan suami saya.Suami saya hanya memandang saja segala perlakuan Jake pada saya.Jake benar benar berpengalaman kerana walau pun badan dan kemaluannya besa, tapi dengan penuh lemah lembut dia dapat memasuki tubuh saya.
Malam itu saya disetubuhi olih Jake sebanyak 2 kali dan dia hanya pulang kebiliknya waktu pagi.

Selepas peristiwa itu, suami saya sering bawa kawan kawannya untuk bersama saya dan saya relakan mereka perlakukan apa saja pada saya.

Tiada ulasan: