Rabu, 11 Julai 2012

MIRA

Mira ni isteri orang dan sekarang ni kerja sebagai pembantu peribadi (PA) kepada ceo tempat aku kerja.Dah kahwin dan anak dua.Badan OK kira solidla. Aku memang dah lama geram dengan dia ni dan memang aku nak sangat fuck dia ni. Satu hari tu, dia balik lewat sebab nak kemaskan bilik ceo yang baru lepas ubahsuai. Aku saja tinjau dah tu nampak dia sorang sahaja ada. Aku pun terus terlintas inilah masa dia nak main dengan dia. Aku kunci pintu depan dari dalam dan aku masuk bilik ceo pelan-pelan. aku tutup pintu bilik ceo pelan-pelan. Mira masa tu tengah membelakangkan aku kemaskan rak buku ceo.terus aku peluk dia dari belakang. mira jerit "naz..apa ni, kau gila ke" . aku tak cakap banyak terus aku cium mulut dia dan ramas buah dada dia. terlepas penyapi di tangan dia . dia meronta-ronta.aku pun terus baringkan dia atas meja ceo yang besar katil bujang tu. aku tekan kedua-dua tangan dia dengan tangan aku, sambil mulut aku terus melumat mulut dia hingga meleleh air liur dia . aku gigit leher dia dan dengan pantas
aku rentap baju kurung dia dan tangan aku satu lagi rentap kain sarung dia tinggal hanya tudung dia coli dan seluar dalam dia. aku cabut tudung dia dan aku rentap hingga putus bra dia. tetek dia yang tah berapa kali diuli oleh suami dia masih mekar, mengkar dan kental , megah berdiri dan kenyal. terus aku gomol dengan lidah aku kedua-dua buah dada dia. lepas tu aku rentap seluar dalam dia sampai putus dan aku tanggalkan pakaian aku. kami berdua dah telanjang bulat. Mira mula menangis memikirkan apa yang akan terjadi nanti. Aku songsangkan badan aku, aku buka mulut Mira dan suapkan zakar aku . Mira cuba tolak tapi aku pegang mulut dia. kerana takut mila pun mengulum zakara aku dan aku yang melancapkan zakar aku keluar masuk ke dalam mulutnya. sambil tu aku terus menggomol cipap Mira dan menggigit kelentit Mira. "Naz ,lease jangan , I dah ada husband dan anak.
Aku betulkan kembali posisi aku dan aku kangkangkan kaki Mira seluasnya . Aku letak zakar aku betul-betul depan cipap Mira. Mira mula menendang-nendang aku" Jangan Naz, Jangannnnn, Mira tak nakkkkkk" Mira menjerit sekuat hatinya. Aku tak peduli, terus kau tolakkan zakar aku menjunam masuk hingga ke dasar cipap Mira. "Naz, Jangannnnnn, Aghhhhhhhh....nooooooooo.....

Aku mula berdayung zakar aku keluar masuk ke dalam cipap Mira dengan selajunya. MIra dah tak meronta lagi mungkin sebab semuanya dah berlaku. Aku dayungkan lagi sedalam yang mungkin dan selaju yang mungkin. Hingga aku rasa dan nak klimaks, aku hentak sekuat hatiku zakar ku ku benamkan sedalam-dalamnya hingga ke dasar cipap Mira dan terus aku pancutkan air mani ku ke seluruh ruang cipap Mira dengan banyaknya hingga meleleh keluar . Lalu aku terbaring atas badan MIra .Mira menangis tersedu-sedu akibat persetubuhannya dengan aku. Tapi beberapa ketika MIra bersuara. " Naz, you start it , form now on I'm yours . It's your responsibility to fuck me everytime I need.

Sejak itu aku dan mira akan melakukan hubungan sex setiap masa dan waktu yang terluang hingga kadangkala 3, 4 kali sehari. Dan hingga kini MIra dah jadi aku punya isteri simpanan dan kami pantang jumpa , maka akan berakhir dengan pancutan maniku dalam cipap MIra. Yang bestnya kedua-dua husband dan wife kami tak tahu

Tiada ulasan: